Fjern denne boksen ved å logge inn!

Siden du ikke er logget inn har du kanskje lyst å vite litt mer om dette nettstedet - som har vært til hjelp for norske webmastere i snart 10 år. Det er lenge det, spesielt på Internett.

Derfor - klikk her og få en visning rundt på skitX nå:-) .. eller få deg en konto nå, 100% gratis!

Finn ut hva denne nettsiden er for noe, ta en visning nå! :-)
 
   
 
GoonerZone feedback? 
Postet: 27 Juli 2008 11:57 PM   [ Ignorer ]
Newbie
Rank
Antall innlegg:  7
Registrerte  2008-07-04
http://www.goonerzone.com

Vil gjerne ha tilbakemeldinger på min nystartede side http://www.goonerzone.com. Målet med siden er å lykkes som en av de store Arsenal communityene i verden! Det er kun èt virkelig stort Arsenal community, arsenalmania. Det er i utgangspunktet inget mål å matche dem, men å bli en mindre utfordrer! Vi trenger et særpreg, noe vi sliter litt med å finne ut, noen forslag?

Designet hvordan syns dere det er, noen ting som ser virkelig dårlig ut?

Takk for all feedback!
Profil
 
 
Postet: 28 Juli 2008 10:43 AM   [ Ignorer ]   [ # 1 ]
root@localhost
RankRankRankRank
Antall innlegg:  5189
Registrerte  2001-08-22
Designet var helt ok det.

Utfordringen blir imidlertid å få brukere; hvordan har du tenkt å rekruttere medlemmer? Er ikke enkelt å starte et forum fra scratch.

- bjorn
 Signatur 

business&blog;: bybjorn.com :: twitter: twitter.com/bjornbjorn

Profil
 
 
Postet: 28 Juli 2008 11:41 AM   [ Ignorer ]   [ # 2 ]
Newbie
Rank
Antall innlegg:  7
Registrerte  2008-07-04
Akkuratt det som er mitt problem, første kriterie er jo selvfølgelig tålmodighet. Arsenal har jo supporterklubber rundt om i hele verden, reklamere på de man før tilgang til av dem. Men vi sliter med å finne en sikkelig god måte å reklamere på, er det noen som kan hjelpe meg med det?

Takk for feedback Bjorn
Profil
 
 
Postet: 28 Juli 2008 05:45 PM   [ Ignorer ]   [ # 3 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Antall innlegg:  626
Registrerte  2001-10-28
Ditt første mål er å få litt aktivtitet i forumet. Det gjør du ved å invitere folk som har peiling på fotball (du finner dem hengende på andre fotbabllforum og community) til å delta. Du kan betale dem penger per post de poster, men trolig er det nok å gi dem en liten oppmuntring og status.
 Signatur 

Gimme.no

Profil