Fjern denne boksen ved å logge inn!

Siden du ikke er logget inn har du kanskje lyst å vite litt mer om dette nettstedet - som har vært til hjelp for norske webmastere i snart 10 år. Det er lenge det, spesielt på Internett.

Derfor - klikk her og få en visning rundt på skitX nå:-) .. eller få deg en konto nå, 100% gratis!

Finn ut hva denne nettsiden er for noe, ta en visning nå! :-)
 
   
 
skitX Ultimate Feed
Postet: 27 Oktober 2008 10:28 PM   [ Ignorer ]
root@localhost
RankRankRankRank
Antall innlegg:  5189
Registrerte  2001-08-22
Bare en liten notis, har endret http://feeds.feedburner.com/skitx slik at den nå henter feed'en fra overalt på skitX. Dvs. bloggen, første melding i nye tråder i forumet og linkloggen.

Slik ser herligheten ut i Yahoo! Pipes:

1yv921.jpg

.. så hvis du lurer på hvorfor du plutselig får denne meldingen opp i feedreaderen din, så er det altså derfor :)

.. og hvis du ikke har feed'en i rss-readeren din, så lurer jeg på hvorfor ikke?? -->

http://feeds.feedburner.com/skitx

- bjorn
 Signatur 

business&blog;: bybjorn.com :: twitter: twitter.com/bjornbjorn

Profil
 
 
Postet: 28 Oktober 2008 01:28 AM   [ Ignorer ]   [ # 1 ]
Member
RankRankRank
Antall innlegg:  87
Registrerte  2008-09-06
Gidder ikke bruke RSS ... er der jeg trenger så mange ganger om dagen som jeg vil. Ellers et bra tiltak.
 Signatur 

“humans are destined party animals; technology will follow” - Linus Torvalds

Profil
 
 
Postet: 28 Oktober 2008 08:04 AM   [ Ignorer ]   [ # 2 ]
root@localhost
RankRankRankRank
Antall innlegg:  5189
Registrerte  2001-08-22
Jeg er praktisk talt blitt avhengig av RSS med årene .. noe Google Readeren min skulle tilsi:

2enxlad.jpg

Syntes det er genialt å bruke til å følge med på de forskjellige interesseområdene mine. Når det gjelder "Actionscript\" f.eks. så abonnerer jeg på bloggene til kanskje 100 dyktige folk, og får oppdateringer når de skriver noe. Sier seg selv at jeg ikke ville klart dette om jeg skulle besøke websidene deres jevnlig .. i tillegg så har man alle andre kategoriene.

Og så når jeg har 5 minutter og en kopp kaffe, så kan jeg bare stikke innom Google Reader og lese noe faglig i stedet for å havne på Dagbladet ;) .. er alltid noe nytt i readeren min.

RSS, ftw! :-)

- bjorn
 Signatur 

business&blog;: bybjorn.com :: twitter: twitter.com/bjornbjorn

Profil
 
 
Postet: 28 Oktober 2008 02:13 PM   [ Ignorer ]   [ # 3 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Antall innlegg:  983
Registrerte  2001-10-23
Selv er jeg ikke noen fan av å lese forum gjennom RSS, da det fort blir mye nye innlegg, og hvordan svar i trådene håndteres er litt forskjellig.

Derimot er jeg, som bjorn, omtrent avhengig av RSS, og jeg vil påstå at en stor del av det jeg leser på nettet kommer fra RSS-leseren. Der er det (omtrent) alltid noe interessant å lese i motsetning til om man begynner å surfe rundt på diverse sider.
Profil
 
 
Postet: 29 Oktober 2008 08:00 AM   [ Ignorer ]   [ # 4 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Antall innlegg:  218
Registrerte  2003-12-15
Kult.

Har aldri sett det brukt på forum før faktisk, så artig å se hvordan det funker. Er jo ellers avhengig som sikkert de fleste er her. Kommer bare førstepostene opp, eller kommer alt av poster?
Profil
 
 
Postet: 29 Oktober 2008 08:58 AM   [ Ignorer ]   [ # 5 ]
root@localhost
RankRankRankRank
Antall innlegg:  5189
Registrerte  2001-08-22
Er bare første, nye tråder som kommer opp ... så svar kommer ikke.

- bjorn
 Signatur 

business&blog;: bybjorn.com :: twitter: twitter.com/bjornbjorn

Profil
 
 
Postet: 11 November 2008 05:40 PM   [ Ignorer ]   [ # 6 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Antall innlegg:  218
Registrerte  2003-12-15
Hm, faktisk kommer førstepost på trådene med nye svar i også, ser jeg nå.
Profil
 
 
Postet: 11 November 2008 10:29 PM   [ Ignorer ]   [ # 7 ]
root@localhost
RankRankRankRank
Antall innlegg:  5189
Registrerte  2001-08-22
Ja, stemmer .. det er noe rart der, egentlig skal bare nye tråder komme .. får adde det til todo-listen min.

- bjorn
 Signatur 

business&blog;: bybjorn.com :: twitter: twitter.com/bjornbjorn

Profil