Fjern denne boksen ved å logge inn!

Siden du ikke er logget inn har du kanskje lyst å vite litt mer om dette nettstedet - som har vært til hjelp for norske webmastere i snart 10 år. Det er lenge det, spesielt på Internett.

Derfor - klikk her og få en visning rundt på skitX nå:-) .. eller få deg en konto nå, 100% gratis!

Finn ut hva denne nettsiden er for noe, ta en visning nå! :-)
 
   
 
Feedback på firmaside
Postet: 06 Desember 2008 09:27 PM   [ Ignorer ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Antall innlegg:  440
Registrerte  2001-10-12
Da har firmasidene mine vært oppe en stund.
http://www.kallesten.com

Jeg har ikke laget nettsider på MANGE år (tilbake i KRAL-tiden for dere som har vært her en stund.) så her tok jeg utgangspunkt i en template jeg fant til fritt bruk på nettet.
Anyway, hva synes folket? Hva kan forbedres? Kommer budskapet klart frem?

Setter pris på tilbakemeldinger.
Profil
 
 
Postet: 07 Desember 2008 12:16 AM   [ Ignorer ]   [ # 1 ]
Member
RankRankRank
Antall innlegg:  87
Registrerte  2008-09-06
Jeg ville ha byttet ut bildet av bilene på indexsiden med noe annet: det ga assosiasjon til en bilforhandler eller et vaktselskap.

Gratulerer med å ha funnet en template med god, moderne standard koding, som ikke er vanskelig å tilpasse.

Jeg regner med at varmints som center-tagger skyldes tilpassing, og ikke ligger i template. Sentrering skal gjøres direkte på blokk eller element forøvrig, ved bruk av margin:0 auto (eller margin-left:auto; margin-right:auto). Center-taggen er deprecated, og det er bare et tidsspørsmål før slike tagger blir oversett.

Personlig ville jeg ha lagt en bakgrunnsramme bak hele siden. En umerkelig gråere bakgrunn for å markere "arket". Ved å legge menyen på siden, synes jeg det ble litt mye hopp og sprett.

Men dette er sett fra en grafikers ståsted, og gjennom en w3c-ugles øyne. Bra jobb, vil jeg si. Verdt å forbedre.
 Signatur 

“humans are destined party animals; technology will follow” - Linus Torvalds

Profil