Fjern denne boksen ved å logge inn!

Siden du ikke er logget inn har du kanskje lyst å vite litt mer om dette nettstedet - som har vært til hjelp for norske webmastere i snart 10 år. Det er lenge det, spesielt på Internett.

Derfor - klikk her og få en visning rundt på skitX nå:-) .. eller få deg en konto nå, 100% gratis!

Finn ut hva denne nettsiden er for noe, ta en visning nå! :-)
 
   
 
Yhoo Reisetips
Postet: 14 April 2008 04:38 AM   [ Ignorer ]
Jr. Member
RankRank
Antall innlegg:  40
Registrerte  2007-09-29
Yhoo.no Reisetips

Jeg prøver å få igang et reiseforum der hoveddelen skal innholde reiser og ferie,
eksotiske steder rundt i verden som folk har vært på og kanskje vil anbefale til andre.

Jeg veit at det er en del reiseglade nordmenn som sikkert har innteresse for andres tips om reiser.

Første siden er jalla jeg veit det, fikk aldri lært meg å lage hjemmeside ennå jeg gikk webdesign ;)
tjenesten jeg prøver å lage trenger egentlig bare et forum ikke noe bilde side, men shitt heller noen folk trenger litt veileding.

Men tanken var å bruke også tjenesten på mobil plattformen, har lagd en mobil versjon av hjemmesiden
men sliter å "skripte" meg fram til muligheten av å lese forum poster på mobil versjonen.


Muligheten å sitte på et hotell i utlandet å lese seg fram til aktiviteter eller sightseeing tips i det landet du var i
tror jeg ville ha blitt brukt av noen, men selvfølgelig krever det en del Skribenter i forumet men alt tar tid.

Er det noe satse på ? hva synes dere ?

Takker for alle svar.
Profil
 
 
Postet: 14 April 2008 08:34 AM   [ Ignorer ]   [ # 1 ]
root@localhost
RankRankRankRank
Antall innlegg:  5189
Registrerte  2001-08-22
Tror det skal godt gjøres å starte opp noe reise-community for å være helt ærlig. De store avisene (vg/db) driver slike allerede, og har mer funksjonalitet enn bare et forum.

- bjorn
 Signatur 

business&blog;: bybjorn.com :: twitter: twitter.com/bjornbjorn

Profil
 
 
Postet: 14 April 2008 12:18 PM   [ Ignorer ]   [ # 2 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Antall innlegg:  626
Registrerte  2001-10-28
Jeg tror ikke du bør begynne å konkurrere med VG og Aftenposten med å lage en generell reiseside. Start heller med å velge ett land eller ett sted, og så bygge det ut. Tipper du fort vil gi opp da det er så mange reisesider i dag at konkurransen om trafikken er knallhard. Dessuten har mange av de kommersielle reisesidene hyret inn SEO firmaer så det er mye "optimalisert spam" du må konkurrere mot i søkemotorene.
 Signatur 

Gimme.no

Profil
 
 
Postet: 14 April 2008 02:15 PM   [ Ignorer ]   [ # 3 ]
Jr. Member
RankRank
Antall innlegg:  40
Registrerte  2007-09-29
Utrolig glad for ærlige svar ;)

Det dere sier hadde jeg egentlig ingen anelse om >.< men som du sier "Mirawa" kunne kanskje prøvd.

Takk
Profil